• Alles prachtig ingepakt & discreet bezorgd
  • Ook naar post punt
  • Meestal volgende dag in huis
  • Deskundig advies 

Werkwijze & Service

Fijn dat u onze website bezoekt! Bedankt! 

Achtergrond

Wilt u meer over de achtergrond van De Paarse Keizerin lezen? In het blad Red heeft een artikel over het ontstaan gestaan. Ook bij Over Ons kunt u meer onder De Paarse Keizerin vinden.
 

Betalen

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
Met iDeal kunt u veilig, gemakkelijk en snel uw bestelling afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank). Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal is geschikt voor ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank en Fortis.
U kunt met iDeal betalen door tijdens het bestelproces te kiezen voor de iDeal betaalwijze. Tijdens het bestelproces krijgt u de betaalpagina van uw bank te zien waar u online kunt betalen. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven. Op uw bankafschrift wordt als afzender Sisow (het bedrijf dat onze Idealbetalingen verwerkt) en DPK vermeld. Op uw rekeningafschrift komt niet De Paarse Keizerin te staan.
 
  • Overboeking
U kunt er ook voor kiezen om het bedrag zelf over te maken op onze rekening. Het kan tot enkele dagen duren voordat het geld wordt overgeboekt. Nadat wij het geld hebben ontvangen versturen wij uw reeds klaargezette bestelling. Het Rabobank rekeningnummer van DPK (U hoeft niet de volledig naam De Paarse Keizerin te gebruiken): 01159.66.099 / (IBAN) NL85RABO0115966099.
De  BIC code is RABONL2U. Het helpt ons als u bij uw overboeking het ordernummer vermeldt.
 
  • PayPal
 
PayPal is een wereldwijde online betaalservice en biedt voor de klant en de webwinkel uitstekende service en veiligheid voor online-betalingen. Indien u nog geen PayPal account hebt, kunt u er voor kiezen deze aan te maken, maar het is niet noodzakelijk bij een creditcard-betaling.

 



Verzenden: snel en discreet
 

Bij een normale gang van zaken wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling bij u thuis afgeleverd. Meestal is dat zelfs al de volgende dag.
Om uw bestelling veilig bij u thuis te laten bezorgen, bieden wij uw pakje op uw naam aan via Post nl. De verzendkosten van een normaal pakketje bedragen € 4,75. Voor een brievenbus pakketje rekenen wij 2,50. Deze kosten worden bij het totaalbedrag van uw bestelling opgeteld.

Zodra uw pakketje op de post gaat ontvangt u een e-mail met de code waarmee u uw zending kunt volgen. 
 
Discreet
 
discreet verzonden met Myparcel als afzenderOp al onze pakjes staat het verzendhuis (onderdeel van Post.nl) als afzender op het etiket vermeld. Onze naam staat nergens vermeld. Uw pakje wordt NIET bij uw buren afgegeven. Wij betalen extra voor bezorging Alleen aan Huisadres (AD). Wilt u dat uw pakje, bij uw afwezigheid, bij de buren mag worden afgeleverd, dan kunt u dat altijd vermelden in de winkelwagen, bij het afrekenen.
 

Niet thuis?

Als u niet thuis bent bij bezorging laat de pakketbezorger van Post.nl een bericht bij u achter met een`Niet-thuis-code`. Met deze code kunt u een afspraak maken voor de tweede bezorgpoging op MijnPakket. U moet daar wel eerst inloggen. U kunt kiezen voor een tweede bezorgpoging op een andere dag. Doet u dat niet dan wordt het pakketje automatisch de volgende dag opnieuw bij u aangeboden.

Als er dan niemand thuis is, kunt u uw pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij het Postkantoor. Neemt u dan wel uw legitimatiebewijs mee.
 

Op kantoor

De afzender op uw pakketje is het verzendbedrijf MyParcel uit Hoofddorp. Dus u kunt uw pakketje ook op kantoor af laten leveren. U ontvangt voorafgaand aan de verzending een mailtje met de code waarmee u uw pakketje kunt volgen.
 

Afhalen bij post punt

verzendetiket als je afhaalt op een postpuntU kunt er voor kiezen uw pakje te laten bezorgen bij een post punt. Vaak zijn dit supermarkten, winkels en bezinestations. Op dit moment zijn er al meer dan 2000 afhaalpunten in Nederland waar Post.nl mee samenwerkt. Het voordeel is dat deze locaties vaak 's avonds open zijn en dat u uw pakje daar, wanneer u het uitkomt, kunt afhalen. Ook na uw werk.

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid, dan kunt u dat aangeven bij het afrekenen. Als uw pakketje op de post gaat ontvangt u een mail van ons. Er volgt een tweede mail van Post.nl wanneer het post punt uw pakje heeft ontvangen. In deze mail van Post.nl staat waar en vanaf wanneer u uw pakje kunt afhalen. Op de neutrale buitendoos staat als afzender het verzendhuis Myparcel vermeld.

Vergeet niet de mail van Post.nl en uw legitimatie mee te nemen bij het afhalen!

Let op: Deze mogelijkheid is helaas nog niet voor onze Belgische klanten beschikbaar!


Kadoverpakking

altijd kadoverpakking bij de paarse keizerinWij pakken al uw bestelde artikelen in als stijlvol kado. Voor uzelf, uw geliefde, vriend of vriendin.

Vragen?

Voor vragen over de levering van uw bestelling kunt u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8.30 uur en 17.00 uur contact opnemen met De Paarse Keizerin, op telefoonnummer: 0294 - 267325.

Eventuele nalevering wordt natuurlijk kosteloos naar u toegezonden.
 

Buitenland

Wij verzenden ook naar België, Duitsland, Frankrijk en Spanje.
De verzendkosten voor een normaal pakketje bedragen naar Belgie 6,50 euro.
De verzendkosten naar Frankrijk en Spanje bedragen 12,50 euro, naar Duitsland 7,50.

Wilt u uw pakketje naar een ander land sturen? Mail ons dan, meestal kunnen we het regelen.


Gratis retourneren

Bestelde producten kunt u probleemloos retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Hierbij geldt (om hygiënische redenen!) dat de verzegeling van de verpakking van het product niet verbroken mag zijn en het product in ongebruikte en ongeschonden staat naar De Paarse Keizerin geretourneerd dient te worden. 
Wij vragen u om ontvangen lingerie en nachtkleding over uw schone lingerie te passen. Doe dit voordat u eventuele labels of etiketten verwijdert.
Bent niet tevreden over de maat of over het door u bestelde artikel? Dan kunt u het artikel binnen veertien dagen na bestelling retourneren. Natuurlijk is dat het artikel ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd en voorzien van het label. Indien aan deze voorwaarden wordt voldaan zullen we het aankoopbedrag binnen drie werkdagen terugstorten op uw rekening.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor onze rekening.

Vooraf aanmelden

Wilt u een product ruilen of retourneren? Dan verzoeken wij u dit eerst aan te melden door een email te sturen naar info@depaarsekeizerin.nl. Dan noteren we meteen uw rekeningnummer en zorgen dat uw geld zo snel mogelijk wordt teruggestort.

 

Privacy
 

Wij (het team van de Paarse Keizerin) hechten grote waarde aan het beschermen en waarborgen van uw privacy. De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.
 

Communicatie per e-mail:

Als u in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kunt u dat beeindigen door ons een mailtje te sturen op info@depaarsekeizerin.nl of per telefoon op 0294 267325.
 

Over communicatie per telefoon:

Als u ons uw telefoonnummer meedeelt via het web, zal ons bedrijf alleen telefonisch contact met u opnemen als dit nodig is om u te informeren over de bestellingen die u on-line geplaatst hebt.
 

Uw gegevens

Uw gegevens gaan nooit naar andere partijen en zijn uitsluitend bij ons bekend.

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als u toegang wenst tot deze informatie, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als u uw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren neemt u contact met ons op via het hierboven vermelde adres.

Als u vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, dan horen wij dat graag.